Parsannesi Kızlar bebegim ters olddgu icin doktor 38 de alabiliriz dedi sizce 38 dogum için iyi bi haftamı ilk gebeliğim sorun yaşarmıyım
Serenarslan Parsannesi genelde zaten sezeryanda 38 hafta da alınıyor merak etme allahım yardımcın olsun saglıkla dunya ya gelsin insallah 🙂
Osse Parsannesi doktorların kolayına geliyor sanırım sezeryan. Daha 36 haftalıksın canım bebeğinin herhangi bir tehlikesi yoK ise yani suyunun azalması gelişim geriliği vs vs yoksa neden beklemiyorsun Doğum sancısıyla dönen bebekler bile var
sare55 Parsannesi iki ablamda 38 de sezeryan oldu. allaha sukur hicte bi sorunlari yok. ama benim doktorum 39 a kadar beklerim ben dedi. yani doktordan doktora degisiyo. yada kisiden kisiye. bi sorun olmaz korkmaa😊
Parsannesi Serenarslan teşekkür ederim canım ilk bebek tedirgin oldum doktorumda bi sorun olmaz dedi ama yinede insan merak ediyor
Annesed Şu an kaç haftalıksın benimde bebeğim ters doktor düzelmezse 38de sezeryan dedi ama kuzenimin bebeği 39+5 te döndü 40+5te normal doğumla dünyaya geldi şimdi 2aylık 🙏
Parsannesi Annesed 36.1 haftalıgız hic oynatmamıs kendini inatcı olcak sanrm 38 de sezeryan olacagım seninkinin kilosu nasıl
zlemAcar Parsannesi benim bebegimde dönmedi. Zaten sezeryan olacaktım. Bizimde 38 de doğum olacak. Yarın doktorum günü ve saati söyleyecek . 🤗 Yarın tam 37. Haftaya girmiş olacağız.
Parsannesi Osse ters bebek kendi gelmeye kalkarsa sıkıntı olabliyor hem beslenmesinde solunumunda ama doktorum 38 de alablrz dedi cnkü hic bir oynama yok hic dogum pozisyonu almadı kısmet 38 de dogum haftası ama ben evham yapıyorum sanırım 😂
Parsannesi sare55 dogru diyorsun aslında bi sorun olmaz belki ama evham yapıyorum galba dogum heycanı korkusuda olablr 😌😌
Elfibrhm2609 Parsannesi Bende öyleydim canım ama merak etme sağlıkla gelir inşllah kuzun hayırlısıyla kucağına al 😘😘
Ceylansahin Parsannesi merak etme canım benimde sezeryan 38 haftada alacaklar haftaya hatta benim bebeğim çokda zayıf içini ferah tut
Parsannesi Ceylansahin benimkide cok kilolu sayılmaz saglıkla gelsinler insallah dünden beri cok düsündm 38 erken mi diye içimi ferahlattınız 🙏
Retina Parsannesi doktor uygun bulduysa iyi haftadır ki zaten genelde 38 de alıyorlar.doktor öneri sunmuş sanırım illede sezeryan dememiş galiba.