Gizemmmmmmkync Kızlar pkos var sizce hangisini kullanmalıyım gebelik için bunlardan birini deneyeceğim son kez
Msltms Kbrahrl canım bende clife kullandm bu ay ovülasyon testi de yapıyorum 18.günüm ara ara tek taraflı kasık ağrım Oluyo kramp şeklinde gece yattığım yerde de oluyo sende de olmuş muydu ne gibi belirtin oldu
Kbrahrl Msltms bende de batma oldu canım zaten batmalar bitti yumurtladım biraz ovulasyonun gecikebilir endişelenme pko olanlarda ya çok erken yada çok geç olabiliyor
Msltms Kbrahrl canım bak bu dünkü ovülasyonum (17.günüm) https://i.hizliresim.com/yjnP69.jpg buda bugünkü ovülasyonum (18.günüm) https://i.imgyukle.com/2020/02/25/nzd0US.jpg
Kbrahrl Msltms çatlama var gibi duruyor tatlım ben bu testlerden kullanmamıştım değerlendirdin inşallah ☺️ Sen yinede devam et teste
Msltms Kbrahrl değerlendirdim tabi canım 😊 inşallah hayırlısı olur bakalım 😊❤️ Gece yatınca daha çok batma oluyor bende bi kaç gündür
Kbrahrl Msltms çok iyi yapmışsın ☺️ Olur kuzum o korkma hem batmalar çok iyi demekki macuna yanıt veriyor yumurtalıkların ☺️ İnşallah hamile kalırsın bu ay ☺️
Sedalya Emo1509 evet yani ole oldugunu dusunuyorum ben iki kutu kullandim llk kutu fsh degerlerim yuksekti onlari dysurdu hamile kalma sansim cik dusuktu tek tup vardi ama macun sayesinde bunun disunda cunku hic birsey yapmadim