Minisminis biz de 38+6’yız bugün, son 8 gün uygulamaya göre. Dün kontrolümüz vardı, nst’de hiç sancı yok🤷♀️Ama doktor gayet güzel dedi🤔Anne karnında bir gün dışarıda bir haftaya bedelmiş kızlar, bebek gelmiyorsa gelişimine devam ediyordur🙏🏻Bizimkinin kilosu biraz önde, acaba doğumu başlatsak mı irileşmeden dedim doktora, erken almanın da riskleri var, kendi zamanını beklesin dedi. Ciğerleri son ana kadar gelişiyormuş, solunum pratiği yapıyorlarmış. Sağlıkla ilgili bir aciliyet vs yoksa gelmesi için acele etmeyin, gelmiyor diye canınızı sıkmayın😊