Herkese merhabalarr öncelikle Allah herkese hayırlı ve sağlıklı bir evlat nasip etsin
16+5'teyim gebe olduğumu öğrendiğimden beri mide bulantısı dışında çok sağlık sorunu yaşadım 6.70 olan troitimi düşürmek için doktorumla aylarca uğraştık psikolojik anlamda çok zor bir süreçti 42 kiloyla gebe kaldım ve bu 4 ay içersinde 9 kilo aldım şuan 51 kiloyum çok şükür. Ciddi tansiyon düşüklerim vardı büyüğü 6 küçüğü 5 sürekli bir baygınlık el titremeleri fenalaşmalar derken bunların üstesinden geldik fakat son 2 haftadır tekrar yaşamaya başladım tansiyon olduğunu düşündüm fakat doktor şekerden şüphelendi fenalaştığımda direkt gidip eşimle şeker ölçümü yaptık sağlıkocağından 56 olduğunu çok fazla düşük olduğunu söylediler orada fenalaşmam geçene kadar oturdum bu konuyu tekrar doktorumda konuşacağım fakat şeker problemi yaşayan annelerimiz oldu mu? Gebelik şekeri olabilir diyolar bilemiyorum bu problemi yaşayan varsa paylaşırsa çok sevirim 😊