Zynbgvn Dilsah tahlil yaptırırken söylemeniz gerekiyor normalde ama gebelik tahlilleri deyince zaten ona da bakıyorlar tsh diye
pelinsss Kan tahlilinde tsh, t3, t4 değerlerne bakıyorlar ve tiroit için ilaç kullanıp kullanmamana karar veriyorlar
Ebru-isil Tsh ,t3,t4 değerlerine baktıracaksın canım hormon olarak.Kan ile bakılıyor ama belirtmen gerekiyor testi.
pelinsss Dilsah tsh oldukça yüksek, gebelik için sınır 2,50... endokrin doktoruna görünün en kısa zamanda, ilaçla hemen düşer. Yüksek tsh bebekte zeka geriliğine neden oluyor. Değerleriniz zeka geriliği için yüksek değil ancak önlemini almalısınız.