gmzgnc Korkacak bisey olsa ikinci, üçüncü çocuk doğurmaz kimse. Zamanı gelince o yolunu bulup çıkıyor. Hiç korkacak bisey yok. Ben korkunca annem; "sen hiç içerde kalan bebek duydun mu" derdi. Belki bir saat belli 12 saat sürecek sancin ama ertesi gün hiç bisey olmamış gibi kucağında bebeğin, sanki o sancıları sen çekmemişsin gibi olacak. Tek derdin emzirmek, aglatmamak, pisik yapmamak gaz çıkarmak acaba üşüyormu nefes alıyor mu diye kontrol etmek, ona yetebilmek olacak. Muhtesem bisey annelik. Dogum sancisi ne ki ya bir hafta çekerim. 3. Bebegimle bana güvenebilirsin. Bu arada bende 36+4 deyim. Dogum anını iple çekiyorum 😊