Aynı şeyi ben de yaşamıştım. İki gün üst üste her zaman olduğu gibi hareket etmemişti. Doktorumu arayıp durumu anlatınca gel doğumhaneye nst bakalım dedi. Gittim baktılar nst. Çok şükür bebeğin hareketleri de kalp atışı da normal çıktı. Evham yapma, bu haftalarda olur böyle şeyler dedi doktorum. Ben de 25+4 günlük hamileyim bu arada.