Merhaba kizlar 37.haftadayim az once acile gittim oglen 5 ten beri karnim sert tas gibi bel agrisi yogundu ulttasonda bakti nst istedi idratda verdim.ultrasonda bebegin kalp atisi duzensiz cikti ritmik degil ilk defa bole cikti sonra nst de ilk anda yine duzensizdi sonradan duzeldi bole bir durum yasamis olan var mi bebegin solunumu ogun ku kafein tuketimi vs etkileyebilir dedi ama tabiki uzdu bu beni persembe tekrar gidicem takip edicez