Bana da 16. Haftada dediler canım 28 çıkıyodu günde 2 kere sabah akşam progestan kullanıyorum 32 haftalık olduk hala 28 çıkıyor kendimi kısıtlamadım da çok fazla gezmesem de hep yatmadım dikiş falan atılmadı çok şükür son 2 aya girdik sen içini ferah tut gerisi gelir