yhilalcaglar Kızlaaarr. Sabah böbreğimin ağrısıyla uyandım. Doktorum Kum döktüğümü söyledi. Ilk defa böyle bisey geliyor başıma. Yaşayan oldumu bu durumu 😔😔
Heather yhilalcaglar ayyy çook geçmiş olsun çok zordur kum dökmek. Bol bol su başka çaresi yok malesef☹ Gebelikte çok daha zor. Allah yardım etsin🤲🏻
deletedmom99 Ben yasadim cammm bazen agrsi cok siddetli oluyo ama ilaclarla bol su tüketerk cabuk atltrsn insallah bol bol su ic
yhilalcaglar deletedmom99 çok sağol canım. Doktor ilaç vermedi bol bol su dedi kendi halinde geçecek dedi 😔