witharzu Merhaba arkadaşlar 🌸 gebelikten önce yüzüm için lazer epilasyona gidiyordum öğrenince bıraktım tabii ki ama ince ince çıkan tüyler çok rahatsız ediyor beni. Önceden lazere gidenler hamilelikte nasıl devam ediyor acaba ? Ağda mı yoksa iple aldırmak mı ?
Tgbb witharzu lazer zararlı değil hamilelikte. Bikini bölgesi dışında her bölgeye uygulama yapabilirsiniz ancak hormonlarınızın hızlı değişiminden dolayı zaten tüyleriniz dengesiz çıkıyor olacak ve lazerin hiçbir etkisi olmayacak. Gereksiz bir işlem için para ödeyeceksiniz. Tavsiyem gebelikten sonra rahat rahat yaptırın. Paranız boşa gitmesin.
Serap0733 witharzu canm ben komple vucüduma gidiyordum ama 4yıl gttm bayagı azaldı cok az sadece tüylerim var ayda bir traş makınasıyla alıyorm ağda yla alırsam eki haline döner anlamı kalmaZ
Naghansuel witharzu ben lazerle devam ettim sadece önceden tüm vücut gidiyordum diğer bölgelerimde çok yoktu olan da döküldü sadece özel bölge için gittim Bi 20. Hafta da bide 33 de hiçte bir şey olmadı
Mucizebebegim3 witharzu Lazerin gebelikde kanitlanmis bir zarari yok bikini gobek bel haric yapablirsinz hamilelikde .Ama evde kullanilan daha mantikli buyuk cihazlar ne denli saglikli blmiorm
brcaky Bana epilasyoncu daireye bile girme dedi paketimi iptal ettirdi. Bende ağda iz yapıyo renk atıyo suratımda iple aldırıyorum
witharzu Tgbb şuan için dondurdum gebelikten sonra devam edeceğim zaten. Nasıl devam ediliyor diye merak ettim :) ip mi yoksa ağda mı diye
Bsraakdmr witharzu ben iple devam ettim ve inanılmaz çoğalttı. Sonra ağdaya döndüm şuan lazerden daha az çıkıyor gebelik ve emzirme bittikten sonra tekrar lazere döncem ve bu sefer tamamen biter diyr düşünüyorum 🤔
brcaky witharzu benim oğlum olacağı için testesteron hormonumda yükseliyormuş doktor kıllanırsın bu dönemde çokta takma dedi gerçekten öyle 1 ayda çıkan kıllar 2-3 haftada çıkıyo o yüzden çok sinir yapmamaya çalışın😱
witharzu Serap0733 bende tüm vücuda gittim hepsi nerdeyse tamamen bitti fakat yüz bölgesi öyle kolay bitmiyor maalesef 😞 şuan için ip en sağlıklısı sanırım..
witharzu brcaky görünmeyen bi bölge olsa inanın problem yapmam ama yüz olunca insan topluma çıkmak istemiyor bazen 😕
Serap0733 witharzu vallaha ben de yüze gittim ama traş makınasıyla alıyorm zaten cok geç çıkıyor ip te çoğaltır gülüm
brcaky witharzu bendede var sakal bıyık bilirim o derdi ama zaten uzamaya başlayınca hemen alınmıyor illa uzamasını beklemek lazım kocam kahtalı mıçıyla evlendim diye dalga geçiyo artıkk ama olabildiğince görmeyeye çalışıyorum 10 günde bir gidiyorum aldırmaya
witharzu Naghansuel bir zararı olmadıysa ne güzel 🙏🏻 Doktorunuz onay verdi mi bunun için acaba ? Ben hiç danışmadım o yüzden soruyorum
witharzu brcaky evet bu dönemde çok sıkıntı etmeden halletmek lazım, benim yüzümde sadece yanaklarımın alt kısmında çene kemiğimde var tüyler, iple halledeceğiz artık.. inşallah bunlar da biter bir gün :)
Ezgiali brcaky bende yaklaşık 1 senedir tüm vücut gidiyodum bikini ve karın bölgeside dahil en son 2 hafta önce girdim hamileymişim şuan 5 haftalık korktum hamile olduğumu öğrenince umarım bişey olmaz 😕bundan sonra girmicem zaten
Aysunakin witharzu ben sordum doktoruma bi sorun yok yaptırabilirsin dedi ama bikini ve karın bölgesine kendim yaptırmak istemedim bi tedirginlik oluyor yine de insanda
Naghansuel witharzu evet lazerin bebeğe herhangi bir zararı olmadığını söyledi sadece genel olarak tüy yapısı gebelikte değiştiği için önermiyorlar ama o da kişiden kişiye değişiyor kimilerinin ki artıyor ama benim olan da döküldü yaptırmadığım bölgeler nile
witharzu Mucizebebegim3 insan tereddüt ediyor işte, zaten yediğimiz içtiğimiz çoğu şey doğal değil sağlıklı değil. Bide bilerek zarar vermekten korkuyor insan..
Aaaysegulll7 witharzu bende çenem için iğneli epilasyona gidiyorum hala devam ediyorum benim işlem 5 dk sürüyor .doktor bebeğe bi zararı olmayacağını fakat tüylerede hormonlardan bir etkisi olmayacağını söyledi.ama lazer için bir yorum yapamayacağım iğneli epilasyondan farklı bir işlem o .
witharzu Aaaysegulll7 Yani faydası olmayacak sadece temizlik hissi için gidilebilir.. hem doktorumla hemde gittiğim firma ile detaylı görüşmem lazım sanırım :)
Serap0733 witharzu canm lazere gidiyorsun sen kökten alıyorsun iple de sence ? Normalde lazerli cilde her şey yasak jilet ip ağda arkadaşım bıyıgını ıple aldı cogaldı:/