Demir ilacı kan ilacıymış ve folik asit garefon mu ne adı ben içmiyorum fazla içmedim o ilaçtan doktor verdi ama çünkü beni kötü yapıyo miğdem bulanıyo sizce bişi olur mu diğer sulandırmalı vitaminlerimin ve d vitaminin hepsini kullandım bişi olmaz dimi 37+2 bu arada