Biprensannesi Hanımlar eczanede bana decavit vitaminini gece at demişti bende 28 haftalık hamileyim şimdiye kadar hep öyle kullandim baska bir eczaci sabah yazmis bebeğime bi zarar verirmi
Naimeismail01 Biprensannesi bana kimse bişi demedi ben tok karna akşam içiyorum hiç de sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar🤗
Cumaserife Biprensannesi yok birşey olmaz gece gündüz de ben içince miğdem bulanıyodu kokusundan falan gece alınca birşeyler yiyorum ağzımın tadı değişsin diye iğrenç tadı var gündüz alsan daha iyi bizde miğde ağrısıda yapıyodu gece 😜
simkay Canım doktorum sabah aç karna yazdı 4 aydır kullanıyorum eczacımda akrabam sorun yok merak etme
vrndozlem Ben gece kullanıyorum sabah içince midemi çok bulandırdı kusma oluyordu şimdi sorun olmuyor içtikten önce yada sonra 2 saat içinde süt ve süt ürünleri kullanmamaya dikkat ederek içiyorum