Fasulyeanne Evett kızlar bugün 22+ 2 oldukk ve detaylı ultrasonumuz varr☺ Ortalama kaç dk sürüyor, neler oluyor biraz tüyo verin çok heycanlığım.siz neler yaşadınız?
sare55 Fasulyeanne bende o gece uyuyamamistim. uzun surcek diye ayy uyy esime nasil olcak etcek. gttim tam bi hayal kirikligiydi. 10 dk surdu. 3 boyutluya cok benziyor. doktorun baktigi gibi sankii. gordum heryerini ama oyle net degildi.. sizi hayal kirikligina ugratmak istemem. belki benim gttigim yer boyleydi. sizinki daha iyidir insallah 😊😊
Ozlemr Fasulyeanne 40 dakika civarı sürmüştü benim ki. 22+2 de girmiştim bende 🙂 Tek tek damarlarına organlarına bakıp şöyle şöyle diye anlatıyor doktor 🙂 Rabbim güzel haberlerle dönmenizi nasip etsin inşallah 🙂
Nebiyeee Ayy bende cok heyecanliyim bende buyuk ihtimalle cuma giricem net gorurmuyum ya 😍 bide eşleride aliyolarmi merak ettim