6+4 teyım 6.hafta başlar başlamaz mıde bulantılarım başladı ama akşamları çok bulanıyor kusamıyorum sadece bulanıyor doktor bıtkısel bır ılac verdi premesıs plus 1 kere ıctım ıse yaramadı daha .1 yılım yenı dolacak ıs yerınde 1 hafta ızın aldım işe gıdemıyorum nolacak bılmıyorum sız olsanız iş durumunuzu naparsınız? Ve mide bulantısına çözümünüz varmı?