Merhaba kızlar burada en çok doğum hikayelerini okumayı seviyordum benim için umut doluydu bu hikayeler hayal ediyordum ondan sonra acaba ben nasıl doğurucam .. benim ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı ondan 4 ay sonra gebe kaldım 16 haftaya geldik her şey normal gidiyor derken kasılmalarım olmaya başladı acile gittim .. rahim ağzı 14 mm inmiş hemen dikiş atmamız gerek yoksa düşük yaparsın dedi doktor .. ben tabi kabul ettim ama inanın o an hiç ümidim yoktu bn bu bebeği doğuracağıma kesin bu bebeği de kaybedicem diye düşündüm .. 17 haftalık iken dikiş atıldı rahiö ağzına ondan sonra hep istirahat ederek geçirdim gebeliğimi wc kalkıyordum sadece yemek bile yatakta yiyordum .. anlayacağınız hiç keyif almadım hamileliğimden ama hep bebeğime kavuşacağım günü hayal ettim sabrettim ve çok mutlu bir son ile bitti her şey ❤️🌺
gelelim doğum hikayeme .. 19 şubat sabah kalktım üzerimi değiştirirken iki üç damla su aktı yere ama ben aldırmadım akıntıdır diye düşündüm ondan sonra annemle dışarı çıktık otobüse yetişmeye çalışırken biraz koştum ve bir çay bardağı kadar su boşaldı 😂eve döndüğümüzde vajinamda bıçak saplanır gibi ağrı hissetmeye başladım yürümekte zorlanıyordum wc gittim kontrol etmek için kanamam başlamıştı hemen hastaneye gittik eşime da haber verdim .. hastanede suyun sızıyor dediler yatışım yapıldı ama bende sancı kasılma fln hiç yok .. yatışım yapıldıktan yarım saat sonra sancı girmeye başladı saat 14.30 felandı 2 cm açıklık vardı ondan sonra 17.00 gibi sancılar 2 3 dakikada bir gelmeye başladı ben dayanamıyordum artık ebeler beni suya soktu rahatlarım diye ama yok oda hiç yardım etmedi saat 19.30 açıklık için kontrol ettiler 3 cm olmuş doğumhaneye aldılar ondan sonra nasıl olduysa 2 buçuk saate 10 cm olmuş açıklık 21.30 doğum başladı 21.59 oğlumu kucağıma koydular Allahım nasıl tatlı nasıl tatlı anlatamam bu anı anlatmak için insanın kelimeleri yetmiyor inanın .. ❤️🌺 Rabbim herkeze bebeğini sağ sağlam kucağına almayı nasip etsin ❤️👶🏻