Kızlar 37+1 günlük hamileyim 52 kiloyum çok agirlastim ağrılarım çok fazla oluyor eşimle boşanıyorum pskolojik olarakta iyi değilim biran önce çocuğumun doğmasını istiyorum sezeryanı kaçıncı haftada yaptirabilirim artık yoruldum biran önce kokusunu icime çekip rahatlamak istiyorum ne zaman sezaryan olabilirim biran önce kucağıma almak istiyorum