21 hafta 2 günlük gebeyim.dün yaptırdığım usg de lateral ventrikül çapı solda en büyük 9,5 mm çıktı üst sınırda yani. Sınır 10 mm imiş. Takip önerildi. böyle bir durumu yaşayan var mı akibeti ne oldu .inşallah bebeğimin beyin gelişimi devam ettiği için toparlayıp normale dönecek. Ama yinede tedirginim 😞