Arkadaşlar kendi doktorum Devit 3 günde 9 damla olarak vermişti. Ayrıca Vinelac diye vitamin yazdı. 13. Haftamdayım, cinsiyet konusunda emin olamadığım için başka doktora gittim o da devit damlayı bırak calcımax d3 kullan günde 1 kere suda erit dedi. İlacın içeriğinde de fazla d vitamini içerir bebekte zeka geriliği yapar yazıyor 🙄 kullanmalı mıyım ?