Aykam123 33cü haftadayım. 32ci haftamda da böyle çok küçük kahve renkli akıntı olmuştu. Doktor hiç bir şey yok dedi. Şimdi 33hafta. Yine oldu. Başına gelen varmı?
duygusm Aykam123 Ben daha yeni yaşadım, 35 haftalığız, hatta konu açtım bununla ilgili. Doktoruma haber verince nst istedi. Bir gece hastanede kaldım, bugün çıktım.
Aykam123 Azracan bende de doktor sorun yok diyor, altdan müayine bile yapmıyor. Eve yolluyor. Galiba oluyor böyle
Azracan Aykam123 korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz ama gene dikkat et farkli doktora baktır canım seninde erkekmi yoksa
Aykam123 Azracan bayır kız. Amma her kez böyle kanamaların erkek bebekte olduğunu söylüyorlar. Bende kız. Çok Güzel haftada doğmuş, darısı bizim başımıza
Aykam123 Azracan her kes rüyasında erkek görüyor. Kendim bile. Amma doktor kesin kız dedi. Bütün ultrasonlar kız dedi))) şok yaşarım ben. Bebeğim pembişlerle büyür o zaman)))))