Nurveyus Ben 31 haftalık hamileyim ve diğer çocuğumu 25 haftalıkken tansiyon ve protein kaçağından kayıp ettim bunda 31 oldum ve başladı tansiyonum yükselmesi ve baş gelemiyorum benimmgibi sorunu olan var yardım edin lütfen çok korkuyorum