Sipanin_anasi Gebeligin 28. Haftasindan itibaren tişörtlerimi islatacak kadar gelen süt akıntım ,37. Haftada damla damla zorla gelir oldu. Bu durum normal mi🤔 ?
Ebruu11 Aa çok ilginç bende hiç sıkınca bile gelmiyor gelmedide hiç. 34 haftalığım bende, neden acaba🙈
Alparslan0210 Benim de 20 Li haftalarda baya geliyordu atletim sütyenim de belli oluyordu son günler de sıkınca bile zor geliyor 35 haftalığa giriyorum yarın
KeremNur 37+3 um ilk defa bugun t sortum islanmis o da sut mu seffaf akinti mi bilemedim ama ilk defa oldu sizde yirmilerde olmasina sasirdim