Nonisa Sedatrk Kızlar geçiyor biraz sabredin sadece ❤️ Ben de o haftalarda başlayan ağrılarımla 30. Haftaya kadar geldim. 30.haftada Bir anda kesildi ağrım bişeyim kalmadı. Şuan 37.haftaya girdim. Vücut Bi süre sonra alışıyor olsa gerek 🤗
nursenalc Sedatrk Ben doktora sorduğumda normal karşıladı bebek büyüdükçe baskı yaptığı için yapıcak bişey olmadığını söyledi
Eda_cck Sedatrk benimde öncelerde sol tarafima uzanınca sol kaburgam çatlamış gibi agrirdi hemen sağ tarafima uzaanırdım acısı hafiflerdi sonradan geçti bu durum. 38 haftalığım ve bebiş kaburgama tepik atiyor acıyor ama çok tatlı geliyor o minik ayakları öpme hayalleriyle hevesle bekliyorum