Aysegl Arkadaşlar 24. haftadayım. Bi kaç gündür göğsümün kahverengi alanda kuruma, pul pul dökülme var. Üstelik mustela krem ve yağ kullanmama rağmen. Normal mi, yaşayan var mı aranızda ?
Zamanlagelen Benimde oluyor nemli tutmak gerekiyormus dediginiz gibi bnde zeytinyagi badem yagi vs suruyorum gene de ayni degisen bisey olmuyor yarik yarik gibi sanki kuruyor ozellikle ucu bende korkuyorum emzirirken sknti olursa diye simdiden yara o zaman ne olur ki :/ bende 23 bitirdim 24e girdim bu arada
Fidan Benimde öyle çok kuru bisey kullanmıodum ama.bidaki gittiğimde doktora sorucam bu arada bende 25 haftalık oldum
Fatmafatma Bende 23 haftaligim bende cok sukur ole bisey yok simdikik 25 de benimde mi gogus ucumda ole seyler olucak😲
Aysegl Demekki normal hepimiz yaşadığımıza göre 😇 yalnız bebekler doğunca acıyacağı kesin şimdiden çatladığına göre 🙈 napalım Allah başka dert vermesin ☺