Aysn__ 39+4 üm perşembe nişanım gldi cuma muayenem vardı bktı açılma yok yumuşama var bkleyelim dedim bişi olmuyo yani nişan gelince canm pazar tekrar gldi akşama kadar pembemsi akıntıyla beraber ama ne ağrı var ne sancı yarn tekrar kontrolüm var açılma vardır inşallah. Nişanon geldiğini doktoruna bildir en fazla nstye bağlar sancı varmı diye bakar yoksa sancı glmesini bkliyosn