Kbrgnc Detaylıya girdin mi ben bugün girdim kesin kız dendi erkek ti benimkide kız dediler sonra kesinleşti
Mamaprlyn Ben hamileliğimin başından beri erkek hissediyordum 12 haftamda özel bir klinikteki doktora gittim 2 li tarama için , %90 kız görüyorum ben dedi sonra %95 çıkardım oranı dedi 16 haftamda kendi doktoruma gideceğim bakalım o ne diyecek😬
Seedaaff Mamaprlyn bende doktora gittiğimde 17 haftalık olacağım bakalım inşallah kesin bir şey derler bu sefer 😀
sule-0606 hilal_yener pipisinin resmını vermıyolarmı göstermıyolarmı neye gore yuzdelık dılım verıyolarmış pekı😌
sule-0606 hilal_yener ınsan korkar oldu onceden onca eskı makınalara ragmen yanılma bukadar olmuyodu smdı burda okudukca supheye dusuyo ınsan bızede 14 de erkek dedı devlet bugun 16 olduk ozele gttm renklı de de normaldede erkek dedı kordon degıl dımı dedım yok dedı ama ınsan aklında acaba mı? Dıye kalmıyoda degıl 😆