merhaba kızlar ben perşembe günü gece 1 de çatlatma iğnesi karından vurdu eşim sabah da saat 11 de aşılama oldum eşimin sperm sorunu çok şükür yok aşılamam çok rahat iyi geçti kanamam agrım olmadi eve geldim cuma akşamı kaşıklarım da baya bi ağrı oldu bugün de belim çok agriyo 5 gün oldu onun dışında bir sorunum yok şuan da böyle olup da gebe kalan varmi