Annece tabikii körü körünede herşeye tamam demeyin aklınızı kurcalayan birşey olursa sorun doktorunuza ben bu hafta sonu su azlığı ve bebek kilosu düşüktü haftasına göre hastaneye yatırıldım her ihtimale karsı ciğer geliştirici yaptılar ve bütün yatısım boyunca serum takviyesi aldım nstye bağladım pazartesi doktor sezeryana alacaktı ölnüklerim herşeyim odama geldi annelik iç güdüsü sanırım ameliyata girmeden bi kere daha ultrasona girmek istiyorum dedim doktor baktım ultrasonda o bile şaşırdı suyumun artmış olduğunu görünce vazgeçti bir hafta sonra kontrole gel yine bakalım dedi bol bol su içiyorum anne olmak zor 😊 çokta üzmeyin kendinizi boğmayında rabbimin izniyle hiçbirşey olmaz