Damlabozz ben de 4 gündür aynı böyleyim. Bugün dayanamayıp doktorumu aradım o da mutlaka KBB’ye git dedi, gittim. Çok güzel muayene etti ve ilaç veremeyeceği için bir tane okyanus suyu verdi adı “sterimar” 50 civarı bir fiyatı var istediğin kadar kullan hiç bir zararı yok dedi. Bir de “buğuseptil” verdi kaynar suya döküp buhar banyosu yapıyorsun, 7 tl fiyatı. Bir de bol bol su iç, çay kahveden uzak dur dedi. Kaç gündür ne gece uyuyabiliyorum ne gündüz bir de ben hala kustuğum için meyve-çay falan da takviye yapamıyorum. O kadar rahatladım ki hastaneden geldikten sonra. Normalde ilaç tavsiyesi asla vermem kimseye ama derdimiz aynı, sen de doktora gitsen aynısını söyleyecekler.