Kızlar 25 haftalık hamileyim bugün şeker yükleme yaptırdım açlık 82 çıktı bir saat sonra 157 çıktı yalnız tahlil sonuçlarım geç çıktığı için doktoruma gösteremedim sizce direk diyetisyene mi gideyim yoksa sonucumu dahiliye doktoruna mı göstereyim oturduğum ilçede kadın doğum doktoru yok ile gitmemde zor bu konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olur musunuz🙏🏻Şimdiden teşekkürler