BayanYaman Daha önceki konunuzda size hangi hastaneye gittiğinizi sormuştum biara. Tepecik deseydiniz gitmeyin diyecektim😕 Ben de normalde özele gidiyorum ama bir gece tepecik acile gittim tesadüfen o gün yakındım oraya diye.. beni mahfettiler bilgi vermeden çatı muayenesi yaptılar çok kanamam oldu. O stresle sancım arttı.Onlar yüzünden kendi hastanemde iki gün yatış yaptım.O hastaneden nefret ediyorum,insana insan muamelesi yapılmıyor ben de sizin gibi şaşkınlıkla izlemiştim etrafı ve kendimi dışarıya zor atmıştım. Eşime dedim birdaha beni buranın önünden bile geçirme nasıl bir yerdir😕 Sonuç itibariyle sağlıkla kucağınıza almışsınız en önemlisi de bu,hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah☺