Ebru9360 sezeryanın acısını bilseydiniz emin olun normal isterdiniz. Adı üstünde normal doğum. Benım ilk erken doğunca mecbur sezeryan olmustu, keske normal doğum nasip olsaydı bana . Sadece o an acı çekiyosın bebeği alıyosun bitiyo acılar. Sezeryan haftalarca duruyo acısı , kesiği.