Arkadaşlar bugün detaylı ultrasona gittim , normalde özel’e gidiyorum fakat eşimin kuzeni devlet hastanesinde başhekim’i tanıdıgını orda çekilebilecegimi söyledi ücretsiz bende olur dedim . Bugün gittim herşeyi normal dedi fakat sol vetrikül 9mm dedi . 10’olursa hidrosefali rahatsızlıgına giriyormuş diye okudum doktor 2’ hafta sonra takip dedi rapor veremedi . Çok korkuyorum yaşayan varmı büyür mü ? 2 hafta nasıl geçeçek bilmiyorum.