benimde cok kasıntım oldu. baya kaşıdım sonra peçetede silik kan gördüm. kanamam var diye acile gittim alttan spekulumla baktı içerden değil kaşıdığın yerden dedi. alttan aletle de rahim uzunluğuna falan baktı hepsi iyiydi cok sükür. 6 gün fitil kullandım geçti çok rahatladım inanın