Kelebek1_ benim zamanimda facebook da böyle unlü kızlar vardı bir tane cok begendigim bir kiz vardı ahsen naz diye o yüzden ahsen naz kulağima çok hoş geliyor benim babamda narin ismini istiyordu eger kizim olsaydı ikisinden birini koyucaktım kısmet degilmiş kuzey koyucam allah nasip ederse ❤