Yesmckmk canım maalesef ki piyasada iyi doktorlar kadar körü acımasız doktor çok insanın psikolojisini düşünmeden davranıyorlar . Demiyorlar ki hamile stres yapar ona bebeğe zarar direk pat diye her şeyi söylüyorlar sonrasında ise hııı öyle miydi diyorlar
Doktor bana perşembe günü dış gebelik dedi cumartesi günü her şey yolunda dedi o iki gün bana iki yıl gibi geçti ne uyku uyuyabildim ne başka bse yapabildim