Arkadaslar bugun kontrole gttm nst baglandım kalp atısları cok yüksek dedi doktorum bu sekilde devam ederse yatışını yapıcam dedii, dogumhneye yönlendirdi ordan nst cektirelim dedi neyse 20 dk nst bağlı kaldım ve sonunda cok şükürki kalp atısları normalde döndü. Basına gelen varmıdır neden sizce yükselir, böyle devam etseydi sizce sezeryan mı olurdum bu durumda.