sukranozbek Merhaba arkadaşlar 5 hafta 6 günlük hamileyim , bebek kesesi oluşmuş ama bebek görünmüyor sizce neden olabilir ? Boş gebelik olabilir mi?
Mrymylmz sukranozbek bende gec döllenmeyle 5+3 te keseyi gördüm ama bebeği ve kalp atısını göremedim henüz
imrangulll Hayır tabiki. Ben 5+3ken gittim kese göründü 2 hafta sonra bebek ve kalp atışı için çağırdı☺️
Yes2011 Mrymylmz bende bugün 5+3 günlük oldu haftasonu kese göründü cts kontrole gideceğim kalp atışını duyarız inşallah. bu arada Avrupa yakasında doktor tavsiyesi yapabilir misiniz
Mrymylmz Yes2011 valla canım ben istanbulda değilim Mersin deyim ama google dan araştır istersen canım ☺️
Yes2011 mlsmrtgll cts günü kalp atışı var mi diye kontrole gideceğim. Sen kese ve kalp atışını görmek için kontrole gittin mi?
cansel30 sukranozbek henüz çok küçük. Ayrıca geçte döllenmiş olabilir insan panik yapıyor anlayabiliyorum bende 6+2 de ultrason Muayenesine girdim kese ve bebek vardı kalp atışını duyamadık doktorum çok küçük demişti çok şükür bugün duydum.. hemen panik yapma bol bol dua et