Kızlar merhaba öncelikle. Bugün şeker yüklemesi yaptirdim çok az bi rakamla gebelik şekeri çıktı 180 olması gereken 181 90 olması gereken 92 gibi bi farkla. Ama kafama takılan şey o şekerli içeceği biraz hızlı içtim 10 dk boyunca yavaş yavaş içmem gerekiyormus. Acaba ondan dolayı mi yüksek cıktı? Bilen vrsa beni aydınlatabilir mi çünkü sırf bu yüzden başka sehre bebegmin kalbi için gitmek zorunda kalicaz. Kalbinde bi problem varmi diye..