Bzbzbz ay yazmayı unutmuşum, şişkinlik çok normal bu arada. Gaz yapacak şeylerden uzak durmamız gerekiyor, az ve sık yemek yememiz lazım. Doktorum 3 ana öğün yemek yerine, 6 tane küçük öğünler şeklinde ye, porsiyonlarını küçült dedi. Sindirim yavaşlar, normal bir insan yediği bir şeyi 12 saatte sindiriyorsa, gebeler 24 saatte sindirebiliyormuş diye de bir yazı okumuştum