ElifNilMom ben sanırsam 5.ayda falan kullanmaya başladım . Aldıktan sonra keşke en başında alsa idim dedim. Muhakkak tavsiye ediyorum erkeni sonucta azda olsa göbek oluyor insan yatamıyor dönemiyor illaki destek istiyor dönerken bu önden ve arkadan destek sağlıyor ben 32-33 haftaya kadar uyku problemi yaşamadım gayet güzel daldım uyudum .şu son bi hafta 10 gündür uykusuz gecelerim ağrılarım var dönüyorum yatamıyorum bacağımı atamıyorum e oda sona geldim
(35+5 )artık normal Dİr.yastığın sucu yok yani 😀ben kesinlikle tavsiye ediyorum. 👍