Gulkalkan 2 aylık hamileyim cok zor geciyor midem bulanıyor bazen oğlumla ilgilenemiyorum kendimi suçlu hisseidyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı
Gulsahh Gulkalkan benim oğlum 16 aylık 3 aylık hamileyim doğu. Yaptığımda oğlum 22 aylık olacak ben ne yapayım ah ahh çok zooor :)
Anneyim Gulkalkan benim de 3 üncü oglum 14 aylık ama cok şükür zorlansamda cocuklarıma bakacak güçüm var ben birde gurbette yim kimse yok allahım yardımcımız olsun inşallah
Kuzucuklarim Gulkalkan kizim 18 aylik 18 haftalik hamileyim.Sucluluk duygusu yasiyorum kizimla nasil ilgilenecegim diye dusunmekten basima agri giriyo.Cok nazli bir kiz bana asiri duskun kardesi olunca cok zorlanicaz.
Melekk61 Benimde kızım 22 aylık 4 aylık hamileyim🙈🤷♀️ başta bende öyle zorlandım çok kötü geçti ilk üç ay geçtikten sonra rahatladım artık Çocuklarımla ilgilenebiliyorum😊
Gulkalkan Melekk61 darısı başıma az toparlansam ben ilgilensem bide cocuk hissetmiş gibi cok huysuz ve aksi son 1 haftadır bilmiyorm 2 yaş sendromumu ama onu oyle görünce daha zor geciyor günlerm
Gulkalkan Kuzucuklarim Merhaba ben şimdi pedagogtan geliyorum oğlumun hateketler normalmiş bana fazla kaygılısnız psıkologu görünmemi istedi sizde ki de aynı problem sanırım Allah verdiyse mutlaka vardır bi kolaylığı ama cidden zor bir süreç