Kbraosmn Gmzzz şekerim yok benim. 1 ayda 5 kilo aldığım için yönlendirdi diyetisyene ama gitmedim daha. Millet 20 kilo alıyor ben 12 almışım çok mu diyerekten😀
Kbraosmn Duyguali normal rutin yani ekstra bişe yapmıyorum.sadece bu ay hamur işini fazla kaçırdığım için çok kilo aldığımın farkındayım. O yüzden diyetisyenede gitmedim🤷♀️