Eva41 aynı durum bende de var bazen çok afedersin lavaboya giriyorum kap diye düşüyor topak topak.. bazen kahverengi bazen siyah bende burdan sormuştum ama pek cvp yazan olmamıştı doktorum önce hafif kanaman olabilir demişti sonra normal dedi.. bazen iç çamaşırımı geçtim eşofmanım bile ıslak ıslak oluyor noldu ki diyorum.. çok sağolasın..