Hanimlar günaydın sabah 7.30 gibi kahvaltıda kendime kaşarlı tost yaptım kasarın kenarı biraz yeşil gibiydi orasını kestim temiz yerini yaptım birşey olmaz diye yediğim kisimda birşey yoktu simdi çok özür dilerim sürekli çıkarıyorum yediklerimi korktum ondan mi birşey oldu diye ben 4. Ayima girdim bu güne dek hic kusmam bulantim falan olmamıştı gitmeli miyim doktora yardımcı olursanız çok sevinirim 😯