Alleyna 24+3 oldum bir iki hafta öncesine kadar çok hareketliydi şimdi biraz daha nadir ama çok kuvvetli normalmi sizce?
kdry3737 Alleyna aynı şeyi bende sormuştum 3 gün sonra falan düzeldi şuan 26 haftaya yaklaşıyorum. Bugün bebeğimi gördüm şükür iyi. Demekki normal korkma.
damlanne Alleyna 24+1 hala pıt pıt hissediyorum ama geceleri hiç durmuyor maşallah gun içinde çok az 🤲😏
Sukufe Alleyna Benim de öyle gündüzleri hareket çok az uyuyor galiba ama geceleri biraz daha hissediyorum
Alleyna damlanne genelede geceleeri başlıyor zaten 😊 Allahım hayırlısıyla kucağımiza almayı nasip etsin 🤲
Tugbaa1994 25+2 olduk geceleri hic hissetmiyorum gün içindede çok fazla hareketli degil ama hareket ettiginde net olarak hissediyorum tekmeler dışardan belli oluyor artık