Gkc genelde doktorlar ilk üç ayda gelişime bakıp sana yeni sat söylüyorlar canm. O aradaki farkı kapatıp kapatmaması o kadar önemli olmuyor. Benim sata göre 7 mayıstı doğum. Ama hamile kaldığım ay doktor ovulasyon takibi yapmıştı ve yumurtlamam normal beklenenden 10 gün sonra olmuştu. Ve ilk üç ayda da bebeğim on gün geriden geliyordu. O yüzden 17 mayıs doğum tarhim olarak değiştirdi doktorum. Şimdi de 13 mayıs falan göründüğünü söylüyor. Artık bebişe kalmış ne zaman gelceği 😊