Guler1234 cnm ikiz gebeliklerde gelişim geriliği olması normal tekil gebeliğe gire daha fazla ha bu durumda korkma sen beslenmene dikkat et biraz daha protein ağırlıklı beslen ve kafana takma doktor bakar çok fazla gelişim geriliği varsa karnında artık kilo almıyorlarsa doğumunu yaptırır ve küvezde kilo almalarını ve büyümelerini sağlar haftanda güzel çok kötü bi haftada değilsin bu yüzden çok dert etme kendine psikolojim olarak benim 24 haftadan beri erken doğum riskim var şuan 28 haftaya kadar geldik inşallah bi sonraki hedefimiz 32 hafta rabbim yardim ediyor bende başlarda korkuyordum ama kendimi motive etmeye çalışıyorum.ben ne hissedersem bebeklerimdeaynısını hissediyor çünkü ve ikiz gebelik tek gebeliğe nazaran daha sorunlu geçiyor kilolarını da tek gebeliklere göre kiyaslama yapma aynı deil çünkü tek bebekler bu haftada bile gelişim geriliği gösterirken inişlerde bu durum daha fazla olması hiç şaşırtıcı deil her hamilelik başlı başınadır herkesin gebeliği farklıdır kendini de bebeklerini de başka hamile ve bebeklerine gire kıyaslama yoksa çok yıpranırsın sorun çıkartırsın kendine ben geçen gittim bi haftada 40 gram almışlar o
Ki oda ölçüm hatası da var tamamen aynısını ölçemiyorler ki benim oğlumda dediler ki 4 yıl önce aynı hastanede 2.5 3 kilo doğar normal doğum yaptım 4.5 kilo doğdu düşün yanii o kadar fark çıktı ve en özel hastaneye gidiyorum ben devlet de deil yani o yüzden 1 hafta artma olursa doğumunu düşünebilir ama beslenmene dikkat et süt ceviz kadar yoğurt yumurta kuruyemiş yememe dikkat et düzelir haftasına gelir en azından sağlıklı doğumlar dilerim.