Emine_43 Kizlar ben 9 şubat ta adet oldum ama 3 gün sürdü fakat cok fazla kanamam olmadi🙄bu aralar da sürekli midem bulanıyor kalbim sanki cok hızlı carpiyor.Kasiklarimda da agri var acaba hamilrle olabilir miyim lütfen basina gelen varsa yazsin🙏
yabansena Emine_43 benim hamileliğimde böyle başladı. Benimde bi önceki adetim 1 gün sürmüştü. Günüm geçmeden idrarla baktım hiç bişi yoktu testi atmadım gece aklıma geldi teste bi daha baktım silik çizgi oluşmuştu. Sonra kan testi yaptım derken çooook erken öğrenmiş oldum hamileliğimi
NurEto Emine_43 hmm yani kuuzm daha önceden böyle olmadıysa yerleşme kanaması max 3 gün sürüyor olabilir belki ilk fırsatta al bence Bi test
yabansena Emine_43 ben üstüne görmüş olmadım. Doktor ilk kan tahlilinden 2 hafta sonra kontrole çağırdı ve daha 3 haftalık bile diyemeyiz dedi