Liz 30+ 6 haftalık hamileyim. Oturken kalkarken, yürüyüşte, uykurken sağ sola dönerken.... yani her zaman rahim kas ağrısı oluyor. Dr normal dedi. Ama son aylar hiç yürüyemeyeceğim herhalde. Bu herkeste oluyor mu hafıfletmek için tavsiyeniz var mı
Liz Dr önceki ay Progestan fitil verdi. Düşük olmaması için ilk aylar verilen ilaç içime sinmedi kullanmadım. Hamile yastığı ile oturma ve uyuma kısmını biraz idare etmeye çalışıyorum ama yürüyüş çok zor 🥴